MyFitness

Mis on Nike Training Club erinevad stiilid?

Nike Training Club MOBILITY

Tüüp: keha liikuvust ja stabiilsust parandav treening
Sobib: algajale, kesktasemele, edasijõudnule

NTC MOBILITY on pigem madala intensiivsusega treening ning keskendub keha liikuvuse, painduvuse ning stabiilsuse parandamisele, mis omakorda aitavad sul liikuda igapäevaelus lihtsama vaevaga ning sooritada hõlpsamalt ka keerukamaid füüsilisi treeningul tehtavaid harjutusi. Treeningus kasutatakse nii oma keharaskust kui ka lahtisi raskusi, kummilinte, fomarollimist, staatilist ja dünaamilist venitust, reaktsiooniharjutusi ning pannakse proovile ka oma tasakaal. Läbi erinevate harjutuste on treeningu peamiseks eesmärgiks suurendada igapäevaelus enim koormust saavate liigeste liikuvusulatust (eriti just puusa- ja õlaliigesed) ning stabiilsust. Selleks, et toimuks keha positiivne areng on liigutuse ulatusel oluline roll – paljud suurepärased jõuharjutused tahavad meie kehalt võimalust liikuda valutult ja pingevabalt, ning see ongi see, millega MOBILITY treeningutes peamiselt tegeleme

Nike Training Club ENDURANCE

Tüüp: kogu keha vastupidavustreening
Sobib: algajale, kesktasemele, edasijõudnule

NTC ENDURANCE ttreeningul kasutatakse keskmisest rohkem jooksu, hüppeharjutusi, mitmesuunalisi liikumisi, reaktsiooniharjutusi ning raskusena pigem oma keharaskust ja ‘hantlina’ paarilist. Tegemist on pigem HIT (high intensity training) või olenevalt treeningu suunitlusest klassikalise intervalltreeninguga, mille käigus arendame keha kiirust, vastupidavust, reaktsiooni ning koordinatsiooni vaheldades aktiivset tööd puhkepausidega. Iga sportlane* valib oma tempo ning treener pakub välja erinevad versioonid harjutuste sooritamiseks. Kui oled ENDURANCE tunnis esimest korda, ole hea ning anna sellest oma treenerile enne tunni algust teada.

 

Nike Training Club STRENGTH

Tüüp: jõu- ja lihastreening
Sobib: algajale, kesktasemele, edasijõudnule

NTC STRENGTH treening keskendub pigem jõutreeningu komponentidele ehk siis kasutame lühemaid seeriaid ning suuremaid raskusi. Meie eesmärgiks on saada füüsiliselt tugevamaks nii harjutuste tehnika sooritamiseks kui ka igapäevases elus kasutatavate liigutuste sooritamises, kasvatada lihasmassi kasutades nii raskusi, oma enda keharaskust kui ka paarilist. Tegemist on pigem rahulikuma tempoga treeninguga, mis võib aeg-ajalt (ning vastavalt treeningu eesmärgis) vahelduda intensiivsemate/pulssi tõstvate intervallidega. Harjutuste valikul keskendume suuremate raskuste tõstmisele, kandmisele ning enda liikuvana hoidmisele – tihti sooritatakse treeningut ringtreeningu formaadis.

 

 

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Unustasid salasõna?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?