MyFitness

Mis on Nike Training Club erinevad stiilid?

Nike Training Club MOBILITY

Tüüp: liikuvust parandav treening
Sobib: algajale, kesktasemele, edasijõudnule

NTC MOBILITY on pigem madala intensiivsusega treening ning keskendub keha liikuvuse, painduvuse ning stabiilsuse parandamisele, mis omakorda aitavad sul liikuda igapäevaelus lihtsama vaevaga ning sooritada hõlpsamalt ka keerukamaid füüsilisi harjutusi. Treeningus kasutatakse fomarollimist, staatilist ja dünaamilist venitust ning reaktsiooniharjutusi. Selleks, et toimuks positiivne areng on liigutuse ulatusel oluline roll, kuna lähtuvalt sellest on võimalik harjutustega progresseeruvalt edasi liikuda.

Nike Training Club ENDURANCE

Tüüp: kogu keha vastupidavustreening
Sobib: algajale, kesktasemele, edasijõudnule

NTC ENDURANCE treeningul kasutatakse keskmisest rohkem hüppeharjutusi ja mitmesuunalisi liikumisi, raskusena pigem oma keharaskust ja ‘hantlina’ paarilist. Tegemist on HIT (high intensity training) stiilis intervalltreeninguga, mille käigus arendame kiirust, vastupidavust ning koordinatsiooni vaheldades aktiivset tööd puhkepausidega.

Nike Training Club STRENGTH

Tüüp: jõu- ja lihastreening
Sobib: algajale, kesktasemele, edasijõudnule

NTC STRENGTH treening keskendub jõutreeningu komponentidele ehk siis rohkem lühematele seeriatele ning suurematele raskustele. Treeningu eesmärk on saada tugevamaks ning kasvatada lihasmassi kasutades nii raskusi, oma enda keharaskust kui ka paarilist. Treening on pigem rahulikuma tempoga treeninguga, mis võib aeg-ajalt vahelduda intensiivsemate intervallidega, ning keskendub suuremate raskuste tõstmisele, kandmisele ning enda liikuvana hoidmisele, tihti sooritatakse treeningut ringtrenni formaadis.

 

 

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?