MyFitness

Lapseootel naiste ja väikelaste treeningud

UUS! Aqua lapseootel naistele

Alates 02. oktoobrist ootame MyFitness Ülemiste City spordiklubi ujulatreeningusse kõiki lapseootel naisi, olenemata raseduse kestusest. Treeningkava on ülesehitatud spetsiaalselt lapseootel naistele, andmaks mõõdukat füüsilist koormust ning ennetades rasedusvaevusi.

Tunnis osalemine MyFitness klubiliikmele lisatasuta, mitteliikmele 5 EUR.
Treeningud toimuvad esmaspäeviti kell 12.oo ja neljapäeviti kell 11.00 MyFitness Ülemiste City basseinis.

Treening lapseootel naistele

Treeningusse on oodatud kõik lapseootel naised, olenemata raseduse kestvusest. Lapseootuse perioodil soovitavad ämmaemandad ja naistearstid palju liikuda, mõõdukas füüsiline koormus aitab sünnitusele kaasa. Kerge võimlemine raseduse ajal aitab leevendada ja ennetada rasedusvaevusi. Õigete harjutusvõtetega on võimalik vähendada vaagnapiirkonna pingetunnet ja seljavalu.

Tunnis osalemine MyFitness klubiliikmele lisatasuta, mitteliikmele 5 EUR.
Treeningud toimuvad MyFitness Rocca al Mare ja MyFitness Postimaja spordiklubides.

Beebide ja väikelaste treeningud

Sportlikud ja tervislikud eluviisid saavad alguse juba maast-madalast, seega ootame treenima koos lapsevanemaga ka kõige pisemaid. Tundide eesmärk on arendada vastavalt vanusele lapse oskusi, õppida tajuma ümbrust ja suhtlemist teistega. Pakume lastele ja emadele häid uusi emotsioone ja kogemusi. Tundide läbiviijaks on vastava kvalifikatsiooni ja kogemustega juhendaja. Tunnid on jagatud vastavalt vanuserühmadele.

Tunnis osalemine MyFitness klubiliikmele lisatasuta, mitteliikmele 8 EUR.
Treeningud toimuvad MyFitness Rocca al Mare, MyFitness Kristiine ja MyFitness Ülemiste City spordiklubides.
Osalemiseks broneeri koht ja esita pilet treenerile. Mitteliikmel puudub võimalus treeningusse broneerida ja treeningus saab osaleda vaid vabade kohtade olemasolul.


BEEBIFITNESS

BeebiFitnessi treeningutesse ootame emasid ja isasid koos beebiga alates teisest-kolmandast elukuust. Lapsevanemaid õpetatakse läbi puudutuste (beebimassaaži) ja võimlemisharjutuste paremini tundma oma beebit ja oma keha ning saavutama julgust tegeleda oma lapsega erinevail viisil. Koos avastatakse uusi ja põnevaid oskusi. Emadel tugevdab lapsega koos regulaarne treenimine rasedusega nõrgaks jäänud lihaseid, isadel annab juurde kindlustunnet lapsega julgemalt mängida ja lapsel aitab võimlemine kaasa eakohasele motoorsele arengule.

Mida tunnis teeme? Tund algab soojendusega ja lõppeb venituste ning vestlusringiga. Juhendaja lähtub tunni põhiosas harjutuste valikul laste arengust ja emade füüsilisest valmisolekust.

Vastavalt sellele on treeningud jaotatud kahte gruppi:

Beebifitness 2-5kuud grupis on beebid alates 2-3 kuust kuni nad õpivad roomama, käputama; emad teevad harjutusi koos beebiga püsti, matil, fitballil.
Beebifitness 6-12kuud grupis on beebid vanuses alates 6-7 kuud ehk siis käputamisest kuni toe najal kõndimiseni, kasutatakse erinevaid takistusradasid, palle; emad teevad nii beebidega trenni kui ka iseseisvalt vahenditega.

Igal beebil on oma arengutempo. Treening-grupi valikul lähtuda beebi oskustest, mitte ainult vanusest.

Treeningvarustus: Beebidele selga pika varrukaga bodi, jalga püksid ja sokid, varumähkmed, alustekk ja lemmiklelu. Emadele sportlik riietus, tossud, väike treeningrätik ja joogivesi.


VÄIKELASTE VÕIMLEMINE 
Võimlemistund on mõeldud  just hakanud kõndivatele 1-2 aastastele väikelastele koos vanematega. Tundide eesmärk on lapse eakohase kehalise ja liigutusliku arengu tagamine. Iga kuu õpime uusi asju vastavalt laste valmisolekule. Lapsed on valdavalt paljajalu.

Mida tunnis teeme? Tundides kogeme baasmotoorseid tegevusi erinevates tingimustes- liikumine (kõnd, jooks, hüpped, ronimine jne), erinevad liigutuste sooritused (käte-jalgade tõstmine, langetamine, sirutamine, kõverdamine, keha pööramine, painutamine, kallutamine jne), käte osavust ja lihastunnetust parandavad mitmesuguseid vahendeid käsitsedes (palli viskamine, püüdmine, veeretamine/põrgatamine, vahendi lükkamine, vedamine, kandmine jne) ja palju tasakaalu harjutusi. Kõikides tegevustes on vanemad aktiivselt kaasatud. Iga tund lõppeb kindla ringimängu/rituaaliga.

Treeningvarustus: Riietuda sportlikult ja kaasa võtta joogivett.


BEEBIDE JA VÄIKELASTE UJUMINE

Ujuma ootame beebisid koos ema või isaga alates kolmandast elukuust. Mida varem ta ujuma tuua ja õppida selgeks põhiasjad, seda kiiremini ta veega harjub ning seda lihtsam on edaspidi koos beebiga ujumas käia ükskõik kus.  Kahe kuuse beebiga tulles, soovitame eelnevalt vannivee temperatuuri alandada järk-järgult 32 kraadini.

Veel on palju häid omadusi. Peale lõbusa ajaveetmise, on vesi hea ka inimorganismile – vesi rahustab, arendab üldfüüsiliselt, lõõgastab, tugevdab immuunsussüsteemi, karastab, tagab hea une, vähendab sageli beebidele probleemiks olevat lihaspinget.

Ujumistunnid on jaotatud vastavalt vanusele kolme rühma (treeningutesse on oodatud lapsed vanuses 3 kuud – 4 eluaastat);
tunni pikkus 45minutit;
palume alati käia pesemas enne basseini minemist ja beebidel kasutada vees spetsiaalseid ujumiseks mõeldud mähkmeid.

Mida tunnis teeme? Tund on kindla eesmärgi ja tegevuste järjekorraga, vastavalt vajadusele treener läheneb ka individuaalselt. Kõigepealt harjutakse basseini ja veega, seejärel õpitakse läbi mängu liikuma, külili, rinnuli ja selili, sulistama käte ja jalgadega.  Õpitakse sukelduma. Tunnis kasutame ka erinevaid abivahendeid. Tasa ja targu läheme lihtsatest tegevustest keerulisematesse tegevustesse.

Head tavad treeningutel

  • Treeningusse tulles riietu vastavalt treeningu iseloomule, kanna sobivaid jalatseid ning kasuta alati treeningrätikut.
  • Jõusaalis on soovituslik kanda kinniseid jalanõusid, pesemisruumides ja ujulas plätusid — see on oluline nii turvalisuse kui hügieeni eesmärgil.
  • Riietusruumides asuvad kapid on kasutamiseks ainult treeningu ajal.
  • Ära võta treeningule kaasa mobiiltelefoni — jäta see kappi või kasuta seifi.
  • Rühmatreeningus osalemiseks võta klubi infokioskist treeningpilet ning treeningu alguses loovuta see treenerile.
  • Tühista oma broneering õigeaegselt läbi interneti, kui Sul ei ole võimalik treeningul osaleda. Telefoni teel broneeringuid ei tühistata.
  • Ära hiline rühmatreeningusse — see segab kaastreenijaid ning puudulik soojendus võib tõsta vigastuste riski.
  • Treeningu lõpus puhasta treeningvahendid selleks ettenähtud desinfitseeriva vahendiga ja aseta need tagasi oma kohale.
  • Kasuta kõiki seadmeid ja vahendeid heaperemehelikult ning selleks ettenähtud otstarbel, vajadusel küsi nõu ja abi treenerilt.
  • Treeningu ajal ja pärast seda tarbi mõõdukalt vedelikku.
  • Klubi ruumides on keelatud raseerimine, habeme ajamine ja juuste värvimine jne.
  • Saunades ei ole lubatud kasutada õlisid, mett, soolasid ega muid kehahooldusvahendeid.
  • Ujulas (Rocca al Mare) kanna sobilikke ujumisriideid (keelatud on ujumine šortsides, samuti ei tohi ujumisriietel olla neete, trukke, lukke ega nööpe).
  • Enne basseini kasutust pese ennast korralikult ilma ujumisriieteta. Pärast ujulas asuva sauna kasutust ja enne basseini minemist on kohustuslik ennast pesta.
  • Pikad juuksed on ujumise ajaks kohustuslik kinni panna, võimalusel kasuta ujumismütsi.
  • Ujumisradadel kehtib parempoolne liiklus, jälgi märgistust ning suhtu tähelepanelikult rühmatreeningutesse.
  • Suhtu sõbralikult teistesse klubi liikmetesse ja arvesta kaastreenijatega.

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?