MyFitness

Lapseootel naiste ja väikelaste treeningud

Aqua lapseootel naistele
Ootame MyFitness Ülemiste City spordiklubi ujulatreeningusse kõiki lapseootel naisi, olenemata raseduse kestusest. Treeningkava on ülesehitatud spetsiaalselt lapseootel naistele, andmaks mõõdukat füüsilist koormust ning ennetades rasedusvaevusi.

Tunnis osalemine MyFitness klubiliikmele lisatasuta, mitteliikmele 6,5 EUR.
Treeningud toimuvad esmaspäeviti kell 12.15 ja neljapäeviti kell 11.00 MyFitness Ülemiste City basseinis
Treening lapseootel naistele
Treeningusse on oodatud kõik lapseootel naised, olenemata raseduse kestvusest. Lapseootuse perioodil soovitavad ämmaemandad ja naistearstid palju liikuda, mõõdukas füüsiline koormus aitab sünnitusele kaasa. Kerge võimlemine raseduse ajal aitab leevendada ja ennetada rasedusvaevusi. Õigete harjutusvõtetega on võimalik vähendada vaagnapiirkonna pingetunnet ja seljavalu.

Tunnis osalemine MyFitness klubiliikmele lisatasuta, mitteliikmele 6,5 EUR.
Treeningud toimuvad MyFitness Rocca al Mare ja MyFitness Postimaja spordiklubides.
Beebide ja väikelaste treeningud
Sportlikud ja tervislikud eluviisid saavad alguse juba maast-madalast, seega ootame treenima koos lapsevanemaga ka kõige pisemaid. Tundide eesmärk on arendada vastavalt vanusele lapse oskusi, õppida tajuma ümbrust ja suhtlemist teistega. Pakume lastele ja emadele häid uusi emotsioone ja kogemusi. Tundide läbiviijaks on vastava kvalifikatsiooni ja kogemustega juhendaja. Tunnid on jagatud vastavalt vanuserühmadele.

Tunnis osalemine MyFitness klubiliikmele lisatasuta, mitteliikmele 8 EUR.
Treeningud toimuvad MyFitness Rocca al MareMyFitness Ülemiste City ja MyFitness Lasnamäe Viimsi spordiklubides.
Osalemiseks broneeri koht ja esita pilet treenerile. Mitteliikmel puudub võimalus treeningusse broneerida ja treeningus saab osaleda vaid vabade kohtade olemasolul.

BEEBIFITNESSi treeningutesse ootame emasid koos beebidega alates teisest-kolmandast elukuust.  Läbi puudutuste (beebimassaaži) ja võimlemisharjutuste õpitakse paremini tundma oma beebit ja oma keha ning saavutama julgust tegeleda oma lapsega erinevail viisil. Koos avastatakse uusi ja põnevaid oskusi. Emadel tugevdab lapsega koos regulaarne treenimine rasedusega nõrgaks jäänud lihaseid, annab juurde kindlustunnet lapsega julgemalt mängida ja lapsel aitab võimlemine kaasa eakohasele motoorsele arengule.

Mida tunnis teeme? Tund algab tantsulise soojendusega ja lõppeb venituste ning vestlusringiga. Treener lähtub tunni põhiosas harjutuste valikul laste arengust ja emade füüsilisest valmisolekust.

Tähtis teada! Igal beebil on oma arengutempo. Treening-grupi valikul lähtuda beebi oskustest, mitte ainult vanusest.

BEEBIFITNESS 2-6 kuud (veel ei rooma). Beebid on siin grupis, kuni erinevate massaaživõtete ja harjutuste läbi õpivad keerama, ümber oma telje liikuma, roomama, käputama. Emad omandavad ergonoomikat, erinevaid laste kandmisviise, beebimassaaži võtteid, harjutusi nii süvalihastele kui ka kogu kehale koos beebidega püsti, matil, pallil.

BEEBIFITNESS 6-12 kuud (roomamisest kõndimiseni). Siin grupis on beebid vanuses, kes juba roomavad ja käputavad(neljakäpukil). Õpitakse istuma, seisma ja lõpuks toe najal kõndima. Tunnis kasutatakse erinevaid takistusradasid, palle ja muid toetavaid vahendeid. Emad teevad üldfüüsilisi harjutusi nii beebidega kui ka iseseisvalt vahenditega.

Treeningvarustus: Beebidele selga pika varrukaga bodi, jalga püksid ja sokid, varumähkmed, alustekk ja lemmiklelu. Emadele sportlik riietus, tossud, väike treeningrätik, joogivesi ja kellel on, siis ka kandelina või kandekott beebile (neid kasutatakse Rocca al Mare tundides).

VÄIKELASTE VÕIMLEMINE. Võimlemistund on mõeldud  just kõndima hakanud 1-3 aastastele väikelastele koos vanematega. Tundide eesmärk on lapse eakohase kehalise ja liigutusliku arengu tagamine. Iga kuu õpime uusi asju vastavalt laste valmisolekule. Lapsed on valdavalt paljajalu.

Mida tunnis teeme? Tundides kogeme baasmotoorseid tegevusi erinevates tingimustes- liikumine (kõnd, jooks, hüpped, ronimine jne), erinevad liigutuste sooritused (käte-jalgade tõstmine, langetamine, sirutamine, kõverdamine, keha pööramine, painutamine, kallutamine jne), käte osavust ja lihastunnetust parandavad mitmesuguseid vahendeid käsitsedes (palli viskamine, püüdmine, veeretamine/põrgatamine, vahendi lükkamine, vedamine, kandmine jne) ja palju tasakaalu harjutusi. Kõikides tegevustes on vanemad aktiivselt kaasatud. Iga tund lõppeb kindla ringimängu/rituaaliga.

Treeningvarustus: Riietuda sportlikult ja kaasa võtta joogivett.

BEEBIGA VORMI tund on suunatud beebide ja väikelaste emade sünnituseelse vormi taastamisele, kus läbi intensiivse liikumise ja tõhusate harjutuste kaasabil parandatakse emade füüsilist vormi. Tunnis tehakse harjutusi koos lastega ja samuti ka iseseisvalt, kasutades erinevaid treeningvahendeid. Tund aitab sisendada lapsevanemates enesekindlust ning tugevdab lapse ja vanema omavahelist sidet

Treeningvarustus: Riietuda sportlikult ja kaasa võtta joogivett.
BEEBIDE JA VÄIKELASTE UJUMINE (MyFitness Rocca al Mare, MyFitness Ülemiste City)
Ujuma ootame beebisid koos ema või isaga alates kolmandast elukuust. Mida varem ta ujuma tuua ja õppida selgeks põhiasjad, seda kiiremini ta veega harjub ning seda lihtsam on edaspidi koos beebiga ujumas käia ükskõik kus.  Kahe kuuse beebiga tulles, soovitame eelnevalt vannivee temperatuuri alandada järk-järgult 32 kraadini.

Veel on palju häid omadusi. Peale lõbusa ajaveetmise, on vesi hea ka inimorganismile – vesi rahustab, arendab üldfüüsiliselt, lõõgastab, tugevdab immuunsussüsteemi, karastab, tagab hea une, vähendab sageli beebidele probleemiks olevat lihaspinget.

Ujumistunnid on jaotatud vastavalt vanusele kolme rühma (treeningutesse on oodatud lapsed vanuses 3 kuud – 4 eluaastat);
tunni pikkus 45minutit;
palume alati käia pesemas enne basseini minemist ja beebidel kasutada vees spetsiaalseid ujumiseks mõeldud mähkmeid.

Mida tunnis teeme? Tund on kindla eesmärgi ja tegevuste järjekorraga, vastavalt vajadusele treener läheneb ka individuaalselt. Kõigepealt harjutakse basseini ja veega, seejärel õpitakse läbi mängu liikuma, külili, rinnuli ja selili, sulistama käte ja jalgadega.  Õpitakse sukelduma. Tunnis kasutame ka erinevaid abivahendeid. Tasa ja targu läheme lihtsatest tegevustest keerulisematesse tegevustesse.

Leia sobiv treening tunniplaanist

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Unustasid salasõna?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?