MyFitness

Leia endale sobiv treening!

Vasta kolmele küsimusele ja saad teada, milline treening on sulle sobivaim.

1.Mida soovid saavutada?

  • Soovin olla aktiivsem
  • Vähendada stressi
  • Saada tugevamaks
  • Hoida oma keha toonuses

2.Milline treenija oled?

  • Move. Treening on osa minu elust. Minu elu uus energia.
  • Train. Annan endast maksumumi. Tõhus treening on inensiivne ja väsitav.
  • Play. Treening kui vaba aja veetmise viis. Lõbus, sotsiaalne tegevus. Trenn on meelelahutus.

3.Mis on Sinu tase?

  • Täiesti algaja
  • Treenin aeg-ajalt
  • Regulaarne treenija

Need treeningud on Sulle soovituslikud. MyFitnessi tunniplaanist leiad erinevaid treeningstiile, tule proovi ja leia oma lemmikud. Parimate tulemuste saavutamiseks soovitame lisaks regulaarsele treeningule konsulteerida ka personaaltreeneriga, kes aitab koostada just Sulle sobiva toitumis- ja treeningkava.

Rühmatreeningud

Kas harjutamine koos teistega on Sinu jaoks innustav? Otsid põnevaid, vaheldusrikkaid ja meeleolukaid võimalusi treenimiseks? Kui vastuseks on jah, siis kutsume Sind leidma MyFitness rühmatreeningute valikust oma uusi lemmikuid.

MyFitness rühmatreeningute alla kuuluvad nii klassikalised aeroobikatunnid, siseratta- ehk spinningutunnid kui ka väikeses grupis toimuvad jõusaalitreeningud express treeningud, jõusaali ABC, ringtreening. Suveperioodil maist kuni septembrini pakume ka välitreeningud.

Head tavad treeningutel

  • Treeningusse tulles riietu vastavalt treeningu iseloomule, kanna sobivaid jalatseid ning kasuta alati treeningrätikut.
  • Jõusaalis on soovituslik kanda kinniseid jalanõusid, pesemisruumides ja ujulas plätusid — see on oluline nii turvalisuse kui hügieeni eesmärgil.
  • Riietusruumides asuvad kapid on kasutamiseks ainult treeningu ajal.
  • Ära võta treeningule kaasa mobiiltelefoni — jäta see kappi või kasuta seifi.
  • Rühmatreeningus osalemiseks võta klubi infokioskist treeningpilet ning treeningu alguses loovuta see treenerile.
  • Tühista oma broneering õigeaegselt läbi interneti, kui Sul ei ole võimalik treeningul osaleda. Telefoni teel broneeringuid ei tühistata.
  • Ära hiline rühmatreeningusse — see segab kaastreenijaid ning puudulik soojendus võib tõsta vigastuste riski.
  • Treeningu lõpus puhasta treeningvahendid selleks ettenähtud desinfitseeriva vahendiga ja aseta need tagasi oma kohale.
  • Kasuta kõiki seadmeid ja vahendeid heaperemehelikult ning selleks ettenähtud otstarbel, vajadusel küsi nõu ja abi treenerilt.
  • Treeningu ajal ja pärast seda tarbi mõõdukalt vedelikku.
  • Klubi ruumides on keelatud raseerimine, habeme ajamine ja juuste värvimine jne.
  • Saunades ei ole lubatud kasutada õlisid, mett, soolasid ega muid kehahooldusvahendeid.
  • Ujulas (Rocca al Mare) kanna sobilikke ujumisriideid (keelatud on ujumine šortsides, samuti ei tohi ujumisriietel olla neete, trukke, lukke ega nööpe).
  • Enne basseini kasutust pese ennast korralikult ilma ujumisriieteta. Pärast ujulas asuva sauna kasutust ja enne basseini minemist on kohustuslik ennast pesta.
  • Pikad juuksed on ujumise ajaks kohustuslik kinni panna, võimalusel kasuta ujumismütsi.
  • Ujumisradadel kehtib parempoolne liiklus, jälgi märgistust ning suhtu tähelepanelikult rühmatreeningutesse.
  • Suhtu sõbralikult teistesse klubi liikmetesse ja arvesta kaastreenijatega.

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?