MyFitness

HARJUTUS 1  – SÕUDMINE

Iga raskusaste sobib. Kohtunikud lähtestavad sõudeergomeetrid peale igat ringi.

 

HARJUTUS 2 – VAHELDUVAD SNATCHID

Hantel peab enne esimest kordust olema põrandal. Harjutuse sooritamiseks peab käsi tegema pea kohal täissirutuse ning hantel peab jõudma pea kohale. Iga korduse arvestamiseks peab hantel puudutama põrandat. Käevahetus võib toimuda alles siis, kui on sooritatud täissirutus pea kohal ning hantlit võib vahetada endale sobival kõrgusel.

 

HARJUTUS 3 – KASTILE HÜPPED

Hüpates peab maanduma mõlema jalaga kastile. Jalgade täissirutus kastil pole vajalik. Teisele poole kasti võib hüpata või astuda, aga mõlemad jalad peavad jõudma maha. Hüpped küljelt küljele lähevad ka arvesse.

 

HARJUTUS 4 – GOBLET KÜKID

Hantlit peab hoidma rinnakul. Kükk peab olema paralleelist madalam ja sooritada tuleb täissirutus.

 

HARJUTUS 5 – KOSMONAUDID ÜLE SÕUDEERGOMEETRI

Hüpped võivad olla näoga ergomeetri suunas või küljelt küljele. Rinnak peab puudutama põrandat. Hüpet võib sooritada ühe sujuva liikumisena, kuid loeb ka see, kui tõused püsti, astud sammu lähemale ja siis hüppad. Hüppel peavad jalad liikuma üheaegselt.

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Logi sisse

Ei ole veel liige? Liitu!

Unustasid salasõna?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?