MyFitness

Nüüd on CLIMB trenažöörid olemas pea kõikides MyFitnessi spordiklubides!

Muuda oma treeningud tõeliselt efektiivseks ja põnevaks läbi aina kõrgematele korrustele pürgimise. Seadmel treenides saad suurepärase koormuse jala-ja tuharalihastele ning lisaks sellele parandad vastupidavuslikku töövõimet!

Proovi järgi need harjutused:

  • Läbi 100 korrust ning pane enda aeg kirja
  • Proovi astuda trepist nii, et jätad iga kord ühe astme vahele
  • Astu treppidest vaid ühte jalga kasutades ning toeta teine jalg samal ajal masinal olevale spetsiaalsele toetuspinnale
  • Astu trepist 10 korrust vasak külg ees ning 10 korrust parem külg ees
  • Püüa kaasata astumisse rohkem ülakeha ning toeta käte jõuga rohkem käepidemetele
  • Püüa vältida ülakeha toetamist ning astu trepiastmeid ilma käte toetuseta käepidemetele (NB! Vali piisavalt aeglane tempo, et kontroll liigutuse üle säiliks)

Mõnusat trenni!

 

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?