MyFitness

hiina-laud

Kuu aega tagasi tegin MyFitnessiga diili, et koostöös saan kevadeks tagasi 75kg peale. Mind aitab treener Kaspar ja toidunõustaja Galina. Tegemist on minu teise postitusega ning täna kaalule astudes pidi pisar silma tulema 87,2kg!!!

 

Teen siinkohal kerge ülevaate viimase kahe nädala tegemistest.

Meie treeningute põhimõtteline jaotus on kahte liiki: millest üks arendab südame veresoonkonna tööd, kiirendab ainevahetust, võimendab rasvapõletust ja suurendab vastupidavust. Ja teine on jõutrenn, mille eesmärk on lihase kasvatamine, tasakaalu parandamine ning põhiliste liigutusmustrite kordamine.
Alustan oma treeninguid alati soojendusega ca 10 minutit kas jooksulindil kiirkõndi tehes või siis crosstraineril. Eesmärk on pulss saada 130+ peale.

Ahjaa, siit kallitele abikaasadele soovitus kuuse alla, kui ideid pole 😉 Kuna olen loomupäraselt kõrge vererõhuga, siis otsustasime mul pulsil igal hetkel hoolega silma peal hoida. Selleks, et saaksime kogu toimuvat jälgida otse ning ka hiljem analüüsida on mul randmel Polar Loop 2 pulsikell ning rinnal pulsirihm, mille kogu info jookseb treeneri telefoni ning mida jälgime netis ning saame täpsustusi teha. See on omamoodi motivaator ja kindlasti abivahend, sest harjutuste vaheline pulsi langetamise jälgimine on samuti oluline.

Aga siis harjutustest.

  1. Väljaasted hantlitega. Aitavad arendada tasakaalutunnet. Uskuge, 90 kg hülgel ei olegi nii lihtne seda teha, kui arvata võiks. Kui saavutad tasakaalu, saad rohkem keskenduda lihase arendamisele. Stabiliseerub asend. Loomulikult treenib jalalihast.
  2. Seljatõmme ülalt alla, mida saab võrdsustada lõuatõmbega. Aitab kaasa rühile ja treenib ülakeha.
  3. Rumeenia jõutõmme – puusasirutus tuhara, reie tagaosa ning alaselja arendamiseks.
  4. Kükk Smith’iga – selle abil saad hoida oma asendi ideaalsena, ilma muudele tegevustele end kulutamata, et sooritada kükke, väsitades reie suurimaid lihaseid efektiivselt.
  5. Hiina laud  – me ei osanudki siia kohe paremat nime pakkuda – olgu siis tagatoenglamang kõverdatud põlvedega. Kogu tagumiste lihasgruppide aktiveerimine. Staatilise poosi hoidmine.
Väljaasted_1 Väljaasted_2
Väljaasted hantlitega Väljaasted hantlitega
seljatomme kykk-smithiga
Seljatõmme Kükk Smith’iga
hiina-laud
Hiina laud

Mis on nende treeningute juures ehk kõige tähtsam – ma olen hakanud hingama sügavamalt, mitte niivõrd pinnapealselt. Mul on terves päevas rohkem jaksu ja energiat ning suudan rohkem korda saata.

Toidu osas räägime pikemalt juba järgmises postituses. Kiirelt võin öelda, et valge jahu lõikasin ära. Täistera on mu uus sõber. Kui pasta soovi on, siis polegi linnas nii lihtne. Õnneks mu lemmik Vapiano pakub täistera pastat just sellise terava kastmega nagu mulle sobib. Jälgin oma portsjone hoolikamalt ning söön mitu korda päevas, mitte nagu eelnevalt – rõhk vaid õhtusöögil. Uued harjumused pole kerged, aga tasapisi hakkba külge jääma.

Selleks, et ka teid, head lugejad,  motiveerida ning tõestada, et treenimine on päriselt fun ja äge, pakun ma välja unikaalse võimaluse – mul on erinevad treeningud erinevatel aegadel aga kõikidel teisipäevadel alustan 09.00 Viimsi MyFitnessis. Kui sul on sarnane olukord ja sulle tundub mu tegemine huvitav ning oled isegi selle peale mõelnud, siis olen valmis endaga ühte trenni kaasa võtma külalise ja täiesti TASUTA. Selleks saada mulle kiri:Indrek.kaing@gmail.com. Kui huvilisi juhtub palju olema, siis teeme Kaspariga esimese valiku ning vajadusel võtame ka järgmisel teisipäeval külalise kaasa. Tahan tõestada, et see kõik on seda väärt.

 

Trennis näeme! 😉

Indrek Kaing

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?