MyFitness

Septembrikuu on läbi, kas jääd ootama uue aasta algust?

Kirjutas: Personaaltreener Kristiina Lauri

Kalendriaastas on täpselt 2 aega, mil spordiklubid täituvad rohkelt uute nägudega. Ajad, mil on kõik täis tahet pingutama, sest on veendunud, et NÜÜD on nende aeg. NÜÜD nad viimaks jõuavad seatud eesmärkideni. September ja jaanuar on need maagilised kuud, kus klienditeenindajad vorbivad lepinguid rohkem kui muul ajal aastas. Aga mis juhtub oktoobri alguses või juunikuul? Kas Sinu eesmärgid ei ole sel aastaajal enam nii tähtsad? Kas Sinu aeg ei ole oluline? Või võtab töö valdava osa päevast enda võimu alla?

“10 aasta pärast ei ole töö see, kes Sinu eest hoolt kannab ja õhtul kaissu poeb”

Esiteks, ma tahan Sulle öelda, et 10 aasta pärast ei ole töö see, kes Sinu eest hoolt kannab ja õhtul kaissu poeb. Sinu tervis ja pere on tähtsamad. Selleks, et 10 aasta pärast olla sama liikuv, terve ja hingelt noor, tuleb end järjepidevalt liigutada, sest inimene on mõeldud liikuma. Kui energiat tööpäeva lõpus napib, siis on treening õige vahend, et õhtust väsimust peletada. Mõtle korra olukorrale, kus jõuad kell 18.00 koju ja viskad teleka ette diivanile – no ei viitsi ju mitte midagi teha. Õnneks on olemas ka toidukulleri teenused, seega isegi süüa ei pea enam ise valmistama. Jõuad koju, tellid toidu, vaatad mõne sarja ära ja lähed magama. Ja nii päevast päeva, nädalast nädalasse.

“Otse trenni minek on väga oluline, sest kord, kui Sa diivanile maandud, on sealt tõusmine väga raske”

Ühel päeval otsustad, et olgu, täna lähen OTSE tööpäeva järel trenni. Otse trenni minek on väga oluline, sest kord, kui Sa diivanile maandud, on sealt tõusmine väga raske. Jõudsid trenni, tegid selle lisaliigutuse, ja siis saad aru, et midagi on teisiti – samm on erksam, meel on värske, tööpäeva kurnatus ei rõhu enam turjal. Jõuad seejärel koju, mõtled, äkki valmistaks ise süüa – midagi värsket ja toitvat? Teed söögi, koristad mõne kapigi ära, saad aru, et oled juba teinud rohkem kui tavapäraselt õhtuti teed.

Kui Sa nüüd mõtled, et nüüd on juba hilja treeninguga algust teha, siis Sa eksid. Mõtle, 3 kuu pärast oled Sa juba 90 päeva võrra eespool, kui alustaksid alles jaanuaris. Näiteks, sel aastal ma alustasin juunikuu keskel ühe kaalulangetusgrupiga treenimist ning augusti lõpus oli üks neiu kaotanud pea 10kg ning teine 5kg. Kui nad oleksid alustanud septembris, siis oleks üks endiselt 97,6 ning teine 80,0kg – ent nüüd, sügise alguses, ei ole nad ammu enam nii kerged ja motivatsiooni täis olnud.

Ma tahan Sulle öelda, et jah, spordiklubiga võib liituda ka juunis, oktoobris ja novembris… Sa ei pea ootama aasta algust. Trennis näeme! 😉


Kristiina Lauri

Kristiina alustas treeningutega juba 6-aastaselt, mil seadis sammud tantsutrenni ning kergejõustikusse. Esimesest sammust on saanud harjumus, hobi ning seejärel ka töö. Juba üle 5 aasta on ta tegelenud inimeste treenimisega, juhendades nii rühma- kui ka jooksutreninguid. Ta on läbinud Fitness Academy of Finland personaaltreenerite koolituse, osalenud mitmetel täiendkoolitustel ning omab joogast ja pilatesest insipireeritud treeningu BodyBalance eliittreeneri taset. Personaaltreeningute juures peab Kristiina oluliseks individuaalset lähenemist ja korrektset tehnikat, sest vaid nii näeb tulemusi ja jõuab püstitatud eesmärkideni!

  • Personaaltreening 1x – 40.00€
  • Personaaltreening 7x – 266.00€
  • Kehaanalüüs – 15.00€
  • Trenni-ja toitumisnõustamine – 40.00€

Võta ühendust

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Unustasid salasõna?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?