MyFitness

Nele, kuidas leidsid tee personaaltreeneri juurde?

Kuna Kadri on üsna aktiivne ka sotsiaalmeedias, siis jäi mulle silma tema üleskutse jõutreeninguga alustamiseks just seal. Alustasime koos treenimist 2 aastat tagasi ja ma ei oleks kunagi arvanud, et jõutreeningust saab mulle nii oluline hobi. Klapp oli meil koheselt – olen lisaks treenerile leidnud ka hea sõbranna, kellega lisaks koos treenimisele jõuame ka kõik olulised naistejutud ära rääkida.

Millised olid Sinu eelnevad hirmud ja eelarvamused seoses personaalitreeninguga?

Personaaltreeningu ees mul hirme ei olnud. Kadri arvestas koheselt ka sellega, mis oli minu eelnev kogemus jõutreeninguga ja valis vastavalt sellele ka harjutused ja raskused. Pigem tundusid teatud harjutused alguses hirmutavad (loe: võimatud) ja eeldasin, et ma elu sees ei jaksa neid teha, aga mida aeg edasi, seda rohkem näed arengut ja paremat füüsilist vormi.

Väljakutsest saab hoopis motivatsioon. See, et alguses ei jaksa raskete raskustega harjutusi teha või pulss läheb kiirelt üles, on väga okei. Varsti jaksad rohkem!

Nimeta kolm asjaolu/mõtet, mida just personaaltreening on Sulle andnud?

Parem vorm kindlasti – olen tegelikult üsna lihtsa vaevaga arvestatava kaalulanguse teinud – meie treeningud on 2 korda nädalas. Kadunud on seljavalud, mis kaasnevad tihti istuva tööga inimestel (PS! Selleks tuleb seljalihaseid tugevamaks treenida.) ja kõige olulisem – see on minu isiklik kvaliteetaeg laste ja üsna ambitsioonika töö kõrvalt. Varahommikune trenn on parim viis päeva alustamiseks!

Kellele ja miks võiks personaaltreening enim sobida?

Soovitan kindlasti personaaltreenerit neile, kellel puudub jõusaalis treenimise kogemus. Tehnika on ikkagi väga oluline, muidu on põlve-või seljavigastused kerged tulema. Minu kogemus näitab ka, et kahest korrast nädalas piisab selleks, et keha vormis hoida ja oluliselt füüsilist sooritust parandada. Kui treeneriga koos treenid, siis on areng kiirem – mina alustasin 2 KG hantlitega, nüüd teeme 10 KG hantlitega. Lisaks näen enda pealt, et kui vahel on pingelisem aeg, siis trenn mõjub vaimsele tervisele ka väga värskendavalt.

 

Kadri Saar Personaaltreener MyFitness

Kadri, kuidas Sinu klient Sinu juurde trenni tuli? Kirjelda pikemalt Sinu ja tema vahelist koostööd ja selle algust.

Nele tuli minu juurde trenni esialgu koos sõbrannade pundiga. Nad olid näinud minu üleskutset sotsiaalmeedias ja kambakesti tundus alguses neile julgem. Tänaseks käib Nele regulaarselt minu juures trennis juba peaaegu 2 aastat. Alustasime muidugi rahulikult ja kergete raskustega, kuna Nelel puudus varasem jõutreeningu kogemus. Nele eesmärgiks oli kaotada ka natukene kaalu ning seetõttu kuulus treeningute juurde muidugi ka väikeste muudatuste tegemine toitumises. Nele on olnud väga tubli ja hea näide sellest, kuidas järjepidevus viib sihile. Samm-sammu haaval on Nele saanud tugevamaks, saavutanud oma unistuste figuuri ja toimetab jõusaalis nagu professionaal.

Milline näeb välja teie kõige klassikalisem personaaltreening?

Meie kõige klassikalisem trenn hõlmab kogu keha treenimist. Ühe tunni jooksul teeme tavaliselt läbi keskmiselt 6-7 harjutust, treenides läbi nii alakeha, ülakeha kui ka kerelihased. Loomulikult jälgime alati konkreetse päeva enesetunnet, sest päevad ei ole vennad ja palju mängib rolli ka inimese üldine stressitase, kuidas eelneval ööl on unekvaliteet olnud ja paljud muud tegurid.

Treeningkava ülesseehitus – treenite koos või iseseisvalt? Miks taoline lähenemine?

Nele treenib ikkagi peamiselt koos minuga. Niimoodi on temale olnud mugavam ja tema jaoks motiveerivam. Iseseisvalt on ta igal suvel käinud treeninglaagris ning katsetanud ka muid treeninguid. Meie trennid toimuvad üldiselt 2 korda nädalas varahommikuti enne Nele tööpäeva. Kes on hommikuinimesed, siis trenn on väga mõnus algus päevale.

Mina väga hindan Nele võimekust leida oma kiire elutempo juures (väiksed lapsed, pere, maja ehitamine, karjäär) ikkagi aega trenni jaoks ka. Nele ongi tõestus sellest, et “mul ei ole trenni jaoks aega” on vaid vabandus. Aega leiab alati, kui seda tahta. Ja iseenda eest hoolitsemine on Nele jaoks olnud oluline.

Nimeta mõni naljakas või ebatavaline seik seoses personaaltreeninguga.

Midagi konkreetset on tänaseks juba keeruline välja tuua. Meil on Nelega palju nalja saanud. Iga trenni juurde kuulub ikka naeruteraapia ja jututeraapia ka. Selles suhtes ongi äge, et kui regulaarselt ikka kohtuda, siis on võimatu ka mitte sõpradeks saada. Tänaseks teame üksteise elude ja tegemiste kohta ikka juba väga palju ja anname üksteisele soovitusi ka muudel teemadel kui ainult trenn ja toitumine. Ma olen palju ka Nelelt õppinud.

3 soovitust inimestele, kes kardavad jõusaali või personaaltreeneri juurde tulla?

  1. Iga uus algus on alati natukene hirmutav. Aga personaaltreenerid on väga toredad ja sõbralikud inimesed, kelle eesmärgiks on ikka alati inimest aidata, leides igaühe jaoks just parima viisi, kuidas seda teha. Personaaltreener aitabki seda hirmu jõutreeningu ees vähendada, sest jõusaal sobib absoluutselt kõigile, olenemata soost, vanusest või treenitusetasemest. Tuleb vaid leida õiged harjutused ja raskused ning õppida harjutusi korrektselt sooritama.
  2. Paljude jaoks on julgem tulla alguses koos sõbraga, pereliikmega, kolleegiga või partneriga. Kõik on võimalik.
  3. Personaaltreeneriga treeningud on ka hea viis rajale saamiseks. Kui ikka treeneriga aeg on kokku lepitud, siis nii kergelt ei jäta minemata. Paljud minu treenitavad on öelnud, et personaaltreeneriga koos nad pingutavad ka rohkem.

Kadri Saar Personaaltreener MyFitness

Kadri Saar, personaaltreener

Kadri on liikuda ja sportida armastanud terve elu, kuid oma tõelise kire leidis ta jõutreeningu näol 5 aastat tagasi, kui astus esimes korda Crossfiti saali. Sealt alates on tema süda kuulunud just oma keha tugevamaks treenimisele, sest ta teab, et “tugevas kehas on tugev vaim”. Armastusest jõutreeningu vastu sündis ka soov arendada oma teadmisi spordi valdkonnas edasi ja asuda tööle treenerina, et ka teistele edasi anda neid teadmisi ja kirge treenimise vastu. Kadri on osalenud FAF Eesti personaaltreenerite koolitusel ja töötanud Corssfiti treenerina. Treenimisel peab Kadri väga oluliseks õiget sooritustehnikat ja oma keha mitmekülgset arendamist. Ning muidugi peab trenn olema ka nauditav.

Kui soovid oma teekonnale värsket starti, võta julgelt Kadriga ühendust e-maili teel kadri.saar@myfitness.ee

Algus on vaid ühe sammu kaugusel!

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Logi sisse

Ei ole veel liige? Liitu!

Unustasid salasõna?