MyFitness

Sõbrakuu on parim aeg koos sõpradega tervislikult ja aktiivselt aega veeta. Miks mitte teha seda üheskoos trennis? Sõbrakuu eriväljaandes toome teieni ema ja tütre loo, kes räägivad meile oma treeningutest, eesmärkidest ja saavutustest. Oma tervislikku treeningteekonda alustasid nad personaaltreener Henry Graubergi juhendamisel ning koostöö jätkub tänaseni.

*Personaaltreeningus saad käia üksi, sõbraga/lähedasega või treenida personaaltreeningute väikegruppides!

Mis inspireeris Sind personaaltreeningutega alustama? Kas selleks oli ka mingi eriline hetk?

Enne personaaltreeningutega alustamist proovisin mitu korda jõusaalis käimist, kuid alati jäi see pooleli. 2022. aasta sügisel liitus mu ema Henry treeninggrupiga ning rääkis ainult head. See sütitas minus huvi treeninggrupiga liitumise vastu ning juba kuu aja pärast olin samuti grupiga liitunud. Pärast treeninggrupi lõppu tundus loogiline jätkata Henry juures personaaltrennides ning nii see otsus sündiski. Tänaseks oleme juba poolteist aastat iganädalaselt Henry juures personaaltrennides käinud.

Kuidas on muutunud teie suhtlus, koostöö või üksteise toetamine pärast koos treenimise alustamist?

Ma ei oska öelda, kas see on kuidagi minu ja ema koostööd või suhtlust parandanud, kuna oleme alati väga hästi läbi saanud. Üks asi, mis kindlasti on muutunud, on see, et suurem osa meie koosveedetud ajast möödub nüüd treenides. Nii saab öelda, et kvaliteetaega emaga veedame enamasti jõusaalis.

Millised on teie ühised eesmärgid treeningutega seoses? Kas olete seadnud ühiseid eesmärke, nagu näiteks tervislikum elustiil, rohkem energiat või konkreetne treeningutulemus?

Kindlasti on meie eesmärgiks tervislikum elustiil ja igapäevane liikumine. Minu isiklikud treeningeesmärgid ei ole väga suured. Pigem soovin, et enesetunne oleks hea ja peeglis oleks näha ilusas vormis keha. Sean pigem eesmärgi treenida 3-4 korda nädalas ning anda igas treeningus endast maksimum.

Kuidas motiveerite teineteist päevadel, mil treenimine võib tunduda raske või väsitav? Kas teil on selleks ka mingeid häid nippe või trikke?

Eks mul on olnud perioode, kus trenni jaoks energia puudub või pole tuju, kuid neil hetkedel motiveerib mind see, et personaaltrenni minnes ei taha tunnistada allaandmist. Samuti tekib meil emaga trenni tehes omamoodi võistlusmoment, kus tahame teineteisest paremad olla ning selleks tuleb panustada maksimaalselt! 😊

Millised on olnud teie suurimad saavutused koos treenimisel?

Me oleme arenenud absoluutselt igas treeningelemendis meeletult. Alguses tundus isegi tühja kangiga harjutuste tegemine raske, kuid nüüd on raskused suurenenud ning iga treeninguga kaasnevad suuremad ja uhkemad edusammud!

Kas on olnud hetki, kus olete tundnud erilist uhkust saavutatud eesmärkide üle?

Ma ütleksin, et esimest korda tundsin tõelist uhkust enda saavutuste üle, kui võrdlesin suvel tehtud pilti aastatagusega. Mu keha oli selgelt muutunud ja näha oli, et järjepidev töö treeningsaalis on vilja kandnud.

Kas olete avastanud uusi treeningumeetodeid või tervislikke harjumusi, mida personaaltreener on teile edasi andnud?

Tänu personaaltreenerile olen õppinud õigeid tehnikaid harjutuste efektiivsemaks sooritamiseks ja ennast vigastamata. Personaaltreener on andnud enesekindlust ka raskuste suurendamiseks. Ilmselt üksi treenides ei oleks ma saavutanud selliseid tulemusi nii lühikese ajaga.

Mõni lõbusam seik või juhtum trennist?

Raske on üht lõbusamat hetke trennist välja tuua, kuna kõik trennid mööduvad naeru ja pingutuse saatel. Iga trenn toob kaasa mõne vahva juhtumi või nalja, mis teeb treeningud mitmekülgsemaks ja nauditavamaks.

Mida soovitate neile, kes kaaluvad koos sõbraga/kaaslasega personaaltreeningule tulemist?

Soovitan mitte liiga kaua mõelda ja leida sobiv personaaltreener ning alustada koos treeningutega. Usun, et seda otsust ei kahetse keegi, sest treenida toredas ja toetavas seltskonnas on midagi hindamatut.


Henry Grauberg, MyFitness personaaltreener

Henry on jõutreeningutega aktiivselt tegelenud viimased 10 aastat. Ta on lõpetanud bakalaureuseõppe Tartu Ülikooli sporditeaduskonnas. Henry on aastatega uurinud, katsetanud ja rakendanud erinevaid tulemusi, et ennast nii füüsiliselt kui vaimselt proovile panna. Ta on end tahtlikult mugavustsoonist välja viinud alates kaalulangetamisest, lihaste arendamisest kuni valmistumiseni kulturismi võistlusteks. Kõik see on aidanud tal paremini mõista hämmastavat inimkehade füüsilist kohanemist, tugevusi ja oskusi.

Personaaltreenerina soovib Henry pakkuda tervikut, mõtestatud, teadlikku treeningut ja teadmisi tervislikust toitumisest, mis üheskoos loovad eeldused selleks, et saavutada püstitatud eesmärgid treeningutel kui ka igapäevases elus tervena ja tugevamana edasi liikuda. Personaaltreenerina otsib ta jätkuvalt uusi võimalusi õppida ja areneda. Kõik need kogemused on teinud temast professionaalse treeneri, kes usub, et kõik on saavutatav ja kõik saavutused algavad pühendumisest ning õigetest otsustest.

Kui soovid oma teekonnale värsket starti, võta julgelt Anna-Liisaga ühendust e-maili teel henry.grauberg@myfitness.ee või jälgi tema tegemisi Instagramis.

“Tegutse kohe ja teeme koos trenni!

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

*Luban AS´il My Fitness mulle saadetavates e-kirjades kasutada jälgimispiksleid allolevatel eesmärkidel:
1. Kvantitatiivse info kogumise analüütilisel eesmärgil, hindamaks millise sisuga e-kirjad inimesi huvitavad, et vastavalt sellele kujundada e-kirjade sisu.
2. Kinnitamaks e-kirja kättesaamist, tõendamaks võimaliku vaidluse korral, kas isik on e-kirjas sisalduva info kätte saanud või mitte.

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Logi sisse

Ei ole veel liige? Liitu!

Unustasid salasõna?