MyFitness

Jõusaalikava algajatele

Oleme loonud MyFitness klubide jõusaaliseadmete numeratsiooni, et erinevaid trenažööre kergemini üles leida. Allpool pakume ka kaks jõusaalitreeningutega alustamiseks sobilikku kava. Kõik kavas toodud trenažöörid leiab klubist üles vastavalt kavasses märgitud numbritele. Parima tulemuse saamiseks konsulteeri treeneriga!

Naised

Mehed

Treeningu lõpus on oluline sooritada vähemalt 8-10 minutit venitus-või lõdvestusharjutusi just nendele lihasgruppidele, mis treeningu vältel enim töötasid. Soovitame kindlasti proovida ka efektiivset massaažirulli (foamroller), mis aitab lihaseid peale treeninguid väga hästi taastada. Lisaks tuleb erilist tähelepanu pöörata lihastele, mis on pinges või lühenenud. Kindlasti tuleb teadlikult treenida  kehapiirkondi, kus on eelnevalt olnud traumasi või vigastusi. Selleks, et koostada just Sinule sobilik treeningplaan, vali endale sobilik personaaltreener.

Edu treeningul!

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?