MyFitness

Selleks, et välja selgitada enda füüsiline seisund, soovitame Sul enne treeningutega alustamist teha kindlasti koormustest.

  • Testile tulles kanna mugavaid ja sportlike riideid.
  • Testi käigus mõõdetakse pikkust ja kaalu. Soovi korral ka vererõhku.
  • Test sooritatakse spetsiaalsel testirattal, mille jooksul jälgib treener südamelöögisagedust koormuse suurenedes. Pulsi jälgimiseks kinnitatakse rindkerele pulsivöö.

Testi ei saa sooritada:

  • Kui olete tarbinud 24 h jooksul alkohoolseid jooke – südame rütmihäire oht !
  • Kui olete külmetunud, haige või haigusest paranemise alguses.
  • Kui olete väga väsinud, võib test tuua esile mitte tavapärase pulsisageduse.

Kaks tundi enne testi:

  • Vältige suitsetamist, kohvi ja karastusjooke – pulss kiireneb ja testi usaldusväärsus kahaneb.
  • Ärge sööge kõhtu täis– sel juhul on testi ebamugav sooritada.

Koormusteste teeme alates  12. eluaastat.

Broneeri aeg koormustestile, siit leiad treenerite kontaktid MyFitness Kristiines.

  • Koormustest

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?