Oleme Sinu jaoks olemas
Kas on proovitrenni võimalus?
Proovitreening maksab 5 €. Treeningule tulles võtke palun kaasa isikuttõendav dokument. Rühmatreeningutesse ei ole võimali kohta ette broneerida, tundi pääseb vaid vabade kohtade olemasolul. Palun arvesta, et proovitreeningul saab igas MyFitnessi klubis käia vaid ühe korra.
Kas pean liitumistasu maksma, kui olen varem juba liige olnud?
Liitumistasu tuleb tasuda igakordsel klubiga liitumisel.
Miks valida perioodikaardi asemel liikmelisus?
Liikmelisus on perioodikaardist alati soodsam, samuti saavad klubi liikmed osa põnevatest üritustest ning meie partnerite soodustustest.
Kuidas ühekorra pileti ostmisel rühmatreeningule registeerida?
Rühmatreeningutesse ei ole võimalik kohta ette broneerida, tundi pääseb vaid vabade kohtade olemasolul.
Kui vanalt saab spordiklubi külastada?
Koos täiskasvanud saatjaga võib jõusaal külastada juba 12-aastaselt. Ilma saatjata ootame kõiki vähemalt 16-aastaseid.
Mida peab spordiklubi külastades silmas pidama?
Palun kasuta alati treeningrätikut, puhtaid treeningjalanõusid ning puhasta treeningvahendid peale igat kasutuskorda. Palun kasuta treeningvahendeid heaperemehelikult ja otstarbekalt.
Mida peab rühmatrenni tulemisel silmas pidama?
Enne alustamist tasub hinnata oma tervist ja füüsilist seisundit. Alustamiseks vali väiksema intensiivsusega rühmatreening ning lisades jõu- ja kardiotreeninguid, tõsta järk-järgult intensiivsust. Kui sul tekib rühmatreeningul küsimusi, anna neist julgelt oma treenerile teada. Kõigi MyFitnessi rühmatreeningute ja nende kirjeldustega saad tutvuda siin.
Millised piirangud kehtivad päevapaketile?
Klubisse saab siseneda esmaspäevast reedeni kuni kell 15.00. Nädalavahetustel ja riigipühadel piirangud puuduvad.
Kas MyFitnessi klubide külastuste arv päevas on piiratud?
Liikmele ei ole spordiklubide külastuste kordade arvule piiranguid. Treenida saad nii sageli, kui soovid, vastavalt oma paketile kehtestatud ajapiirangutele ja klubide lahtiolekuaegadele.
Millistes klubides on ujula või spaa?
MyFitness Rocca al Mare klubis on 25-meetrine bassein, lastebassein ja mullivann. MyFitness Ülemiste City klubis on 25-meetrine bassein, lastebassein ja mullivann. MyFitness Rävalas on lõõgastamiseks mõeldud bassein.
Mis saab kui ei saa mobiilset liikmekaarti klubisse sisenemiseks kasutada?
Treeningus osalemise saad kinnitada klienditeenindaja juures. Palun võta kaaasa isikut tõendav dokument isiku tuvastamiseks
Kuidas saab muuta isiku- ja kontaktandmeid?
Andmete muutmiseks logi sisse iseteenindusse, vali menüüst „Andmed ja lepingud“ ning tee soovitud muudatused elukoha, e-posti või telefoni osas. Nime muutmiseks palume võtta ühendust oma koduklubiga.
Kas saan lepingu anda teisele inimesele üle?
Liikmelisuse üleandmine teisele isikule ei ole lubatud. Liikmeleping on personaalne ja seda ei saa edasi anda.
Kuidas tasuda igakuise paketi eest?
Arve saadame igakuiselt e-postile. Et vältida tarbetut muretsemist arve õigeaegse tasumise pärast, soovitame sõlmida otsekorralduse või tellida e-arve.
Kas saan liikmetasu arve ettevõtte nimele vormistada?
Kui soovid, et arve läheks täielikult või osaliselt ettevõtte nimele, siis palun arvesta, et enne tuleb allkirjastada garantiikiri või ärikliendi leping. Juba väljastatud arveid ümber ei vormistata.
Lisainfo saamiseks kirjuta palun aadressile ariklient@myfitness.ee.
Kas liikmelisusest saab puhkust võtta?
Liikmelisusest saab puhkust võtta kuni kaheks järjestikuseks kuuks.
Kui vormistad treeningpuhkuse kokkuleppe 1.–14. kuupäeval, algab puhkus järgmisel kuul. Kui vormistad kokkuleppe 15. kuupäeval või hiljem, algab puhkus ülejärgmisel kuul.
Kuidas lepingut lõpetada?
Lepingu saab lõpetada e-kirja teel või koduklubis.
Kui sõlmid lõpetamise kokkuleppe 1.–14. kuupäeval, lõpeb sinu leping sama kuu viimasel päeval. Kui sõlmid kokkuleppe 15. kuupäeval või hiljem, lõpeb sinu leping järgmise kuu viimasel päeval.
Kas treeningpaketti on võimalik muuta?
Liikmelepingut saad muuta spordiklubis või kirjutades e-kirja koduklubile.
Liikmelepingu saab kallima paketi vastu vahetada järgmisest päevast, kõik teised muudatused vormistatakse muudatusele järgneva kuu algusega.
Kuidas leida endale sobiv personaaltreener?
Personaaltreener ei ole ainult oma ala professionaal, vaid ka usaldusväärne toetaja kogu sinu treeningprotsessi jooksul. Ta aitab omandada väärtuslikke teadmisi ja kogemusi nii jõusaalis kui ka tervisliku toitumise vallas ning aitab saavutada seatud eesmärke. Personaaltreeneriga treenimise alustamisel koostatakse sulle treeningkava, mille põhjal valib treener sobiva intensiivsustaseme, tagab õige harjutuste tehnika ja motiveerib sind tulemusi saavutama! Personaaltreeninguid saab valida kas individuaalselt või väikestes gruppides (2-5 inimest). MyFitnessi personaaltreeneritega tee tutvust siin.
Kuidas rühmatreeningu broneeringut tühistada?
Broneeringu saab tühistada kas kodulehel või äpis. Ootelistis olles saab broneeringu igal suvalisel hetkel tühistada, kuid koha olemasolul saab broneeringut tühistada kuni 5 min enne treeningu algust. Vähemalt 90 min enne tunni algust tühistades on see tasuta, hiljem tuleb tasuda tühistustasu 3 € ning kui unustad broneeringu tühistada, on tasu 5 €.
Kas MyFitnessi klubides on lastehoid?
Jah. MyFitnessi toredas ja tegevusterohkes mängutoas tegelevad lastega sõbralikud ja alati rõõmsameelsed lapsehoidjad. Lastetubade asukohad ja rohkem infot leiad siit.
Kas saan MyFitnessi teenuste eest tasuda Stebby kaudu?
Lepingu arve või külastuse eest tuleb ise tasuda ning seejärel esitada tšekk Stebby keskkonnas.
Rühmatreening on täis, mida teha?
Kui soovitud rühmatreening on täis, on võimalik end lisada ootejärjekorda. Kui keegi oma broneeringu tühistab, liigub esimene ootejärjekorras olev liige automaatselt treeningusse.
Kuhu peaksin pöörduma, kui unustasin midagi klubisse?
Võta esimesel võimalusel ühendust klubiga, et saaksime sind abistada.
NB! Toiduaineid ei säilitata.
Kui ei leidnud vastust – saada küsimus
