MyFitness

Indreku lõpuspurt

Algus 90kg
Täna 77,4kg

Kaal kukub stabiilselt ja see teeb rõõmu. Olen pärast maratoni võtnud trennide osa pisut rahulikumalt. Tõsi, maratoni valu kõndisin, tantsisin ja treenisin maha, sest mitte millegi tegemine ei tundunud füüsiliselt võimalik. Nii suur füüsiline koormus andis kogemuse ja tunde, mille järgi olen hinnanud oma tegemisi oluliselt ümber. Käin ikka MyFitnessi Viimsi saalis treenimas, kuigi ilmad on ilusad. Sel on ka põhjus. Tööpäevased kohustused ja lastega majandamine seavad omad piirid. Spordisaal võimaldab mul koosolekult otse trenni hüpata, pärast mida saan kohe pesta ja sauna, et edasi liikuda. Sealt põikan supsti Viimsi marketi Pepekala juurde, kust haaran värske kala ja sealt juba edasi lasteaeda. Koju jõudes on juba näljased suud toita ja nii see aeg käest jooksebki. Kui juhtub, et mõni õhtu sujuvamalt jookseb, käin veel lisaks kiirel kõnnitiirul. Nüüd soojade ilmadega on aga lastes tärganud jalgpalli huvi. Tänud Joel Lindperele, kes eelmisel aastal lastele erinevas suuruses, vastavalt lapse mõõdule, jalka pallid kinkis. Tõestatud on see, et kui pall on majas, siis tõmbab see ka enda ligi ja käivitab lapsi rohkem, kui puuduv pall. See on siin peene vihje või soov julgustada lapsevanemaid lastele palle soetama. Meie peres on palli tagumise osas hakkajad nii poisid, kui tüdrukud. Oleks vaid päev pikem, on nende suurim mure õhtuti. Minu jaoks on see samuti positiivne aktiivne lisategevus. Abikaasa muheleb, et nüüd siis on mul selline uus “isade rõõm” selle palli teemaga. Tuleb nõustuda. Ega selliseid spontaanseid lühikese ajaga ühiselt tehtavaid ja lastele reaalselt huvipakkuvaid asju liiga palju just pole.

Kuna kaalu kaotamine on mu peamine eesmärk ning sportlik välimus loodetavasti sellega kaasneb, siis kõige olulisem on jälgida toitumist. Muna mitmel erineval küpsetusmeetodil ei kao kuhugi. See on hästi oluline ja peekoni viilud seal juures on magustoiduks. Punase liha osakaal on mu menüüs kahanenud ning rõhk kalale aina kasvab. Mida rohkem on päikest, seda kergemaid toite soovin. Nii nagu muudes tegevustes, ei talu ma eriti hästi rutiini ka toidu osas. Seepärast lasen Pepekalal end alati üllatada millegi uuega. Lõbusad vestlused leti ees on juba traditsiooniks kujunenud. Kevade ja soojaga on tulnud müügile rääbis. Väiksemat sorti eriti õrn kala, mis viib mõistuse. Ülilihtne ja kiire teha kohe söömiseks. Kala otse kotist kiirelt rukki või kaerajahu seest läbi ja pannile. Pann võiks olla keskmisel kuumusel ning kasuta või ja õli segu. Prae kuldpruuniks. Testi panni kuumust ja küpsemise aega alguses paari kalakesega. See käib oodatust oluliselt kiiremini ja siis oskad ka ülejäänud suurema kogusena korraga praadida. Pööra vaid korra ning testi – kogemusega tead aega vaadata, et üle ei lase. Kala on väga õrn. Pannile pandud kalale lisa õige pisut soola peale aga sellega ole hästi ettevaatlik. Saad pärast veel vajadusel peale raputada. Võimalusel serveeri või söö kuumalt. Kui oled vahemereköögi sõber, pigista sidruni sektorist paar tilka mahla peale. Kiire, lihtne, väga tervislik ja kerge.

 

Suur töö on tehtud, aga pisut on veel pingutada. Järgmises postituses tuleb mu kaalu kaotamise väljakutse viimane kirjutis, mis võtab selle teekonna kokku ja lubab meid suvepuhkusele. Kas suudan selleks ajaks eesmärgiks seatud kaalu 75kg saavutada? Mina ka veel ei tea, aga luban, et pingutan.

 

Trennis näeme!
Indrek

 

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?