MyFitness

Märts on Hea Teeninduse Kuu ning selle raames kutsume Teid andma tagasisidet meie klienditeenindajateke ja treeneritele.

Hea Teeninduse Kuu on klienditeeninduse arendamisele ja teenindaja ameti väärtustamisele suunatud aktsioon, mis kaasab klienditeeninduse kõik kolm olulist osapoolt – kliendi, teenindaja ja organisatsiooni. Läbi erinevate meediakanalite (välimeedia, trükimeedia, raadio) kutsutakse inimesi üles head teenindust märkama ja andma teenindajatele positiivset tagasisidet.

Teenindust on võimalik kiita veebilehel www.1182.ee, samuti helistades või saates SMS numbrile 1182. Teenindust on võimalik kiita ka meie klubides kohapeal, kirjutades kiituse kiidu-sedelitele ja pannes sedeli postkasti. Kiitusi ootame nii meie teenindajatele kui treeneritele

Häid teeninduselamusi!

MyFitness

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

*Luban AS´il My Fitness mulle saadetavates e-kirjades kasutada jälgimispiksleid allolevatel eesmärkidel:
1. Kvantitatiivse info kogumise analüütilisel eesmärgil, hindamaks millise sisuga e-kirjad inimesi huvitavad, et vastavalt sellele kujundada e-kirjade sisu.
2. Kinnitamaks e-kirja kättesaamist, tõendamaks võimaliku vaidluse korral, kas isik on e-kirjas sisalduva info kätte saanud või mitte.

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Logi sisse

Ei ole veel liige? Liitu!

Unustasid salasõna?