MyFitness

Minu kogemus juuksuriteenuseid kasutades on piirdunud klassikalise variandiga – juuksuri juurde on vaja panna aeg ning peale lõikust tuleb avada rahakotirauad. Oma soengu eest olen alati hoolt kandnud võimaluste piires, kuid tahest tahtmata on juuksuri külastamine olnud pigem hektiliste ajavahemikega. Järgnev postitus räägib minu kogemusest selles täiesti teistsuguses maailmas, mille eksistentsi olemasolu veel mõned kuud tagasi ebareaalseid mõõtmeid omas.

 

Kerime aega tagasi ja siseneme küllaltki minimalistlikus stiilis logodega tähistatud salongi läbi minu silmade. Sisse astudes on pilt üsnagi maskuliinne, tegemist on ju siiski salongiga, mis pakub teenuseid vaid meestele. Tunnen ennast selle pärast ka veidi tavatult, sest vaatlen üldiselt asju soovõrdselt. Vastassugupoole osa täidavad minu suureks õnneks administraator ja juuksurid. Lasen pilgul üle ooteruumi käia ning täheldan, et järjekord on mehine. Piljardilaud on hõivatud, telekast käib korvpall, külmikust paistavad karastusjookide kõrval õlled – täiesti korralik mancave.

Istun nahast diivanile ning korgin teiste eeskujul lahti coca cola. Juuksuriteenuse tarbijale on kõik joogid ja tegevused (olemas ka playstation 4) tasuta. Teine eriline asi M Roomi juures on see, et teenindamine käib elava järjekorra alusel. Vaja on registreerida ennast iseteeninduskassas ning siis ekraanilt enda nime ettepoole liikumist jälgida. Sattusin Mroomi küllaltki rahulikul ajal, järjekord lahenes päris kiiresti. Samaaegselt oli töös 4 tooli, mis tähendab keskmist ooteaega umbes 5-20 minutit. Erinevatest pakettidest ja nende tähtsusest järjekorra asetuses räägin järgmises postituses.

Olin oma järjekorda pingsalt jälginud ning minu kutsumine ei tulnud mulle üllatusena. Keerasin coca pudeli põhja lakke ja tankisin veel viimsed gaasid sisse ning seadsin sammud juuksuri poole. Kogu presentatsioon algas meeldiva tutvustamisega ning tooli juurde juhatamisega. Esitasin oma soovid ning asusime tööle. Lõikus oli aimatav, kaotasin natuke juukseid ja lõpptulemus oli oodatult hea. Vahemärkusena võin lisada, et olin täielikus „jah“ tujus. Kas juukseid peseme? Jah. Kas näokreemi paneme? Jah. Kas vaha soovite? Jah! Kas habet ka ajame? Jah! Habet pole mul kunagi noaga aetud, olin üsna pinges. Tegelikult olin väga pinges. Töö oli aga kiire ja korralik – nägin pärast välja umbes 15-aastane.

Kokkuvõtteks oli kogemus ääretult meeldiv ning ajakulu üsnagi väike. Mindud sai ikkagi ju ilma igasuguse etteteatamiseta. Kolmas M Roomi omapära, mille ära mainiksin, on keskendumine perioodikaartidele. Täpsemalt siis aastase kehtivusega liikmesusele. Kaartide hinnad algavad 250 eurost ja küündivad 690 euroni. Sellega on võimalus külastada juuksurit kasvõi igapäevaselt. Seega sobib M Room rohkem aktiivsele külastajale, kellel on näiteks vaja soengule lühiajaliselt väikeseid uuendusi teha. Kellel siiani proovimata, soovitan läbi käia ning saada ise vastava kogemuse osaliseks.

 

Kui Sul tekkis soov ise järele proovida: www.mroom.com

 

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

*Luban AS´il My Fitness mulle saadetavates e-kirjades kasutada jälgimispiksleid allolevatel eesmärkidel:
1. Kvantitatiivse info kogumise analüütilisel eesmärgil, hindamaks millise sisuga e-kirjad inimesi huvitavad, et vastavalt sellele kujundada e-kirjade sisu.
2. Kinnitamaks e-kirja kättesaamist, tõendamaks võimaliku vaidluse korral, kas isik on e-kirjas sisalduva info kätte saanud või mitte.

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Logi sisse

Ei ole veel liige? Liitu!

Unustasid salasõna?