MyFitness

Lapse regulaarne kehaline aktiivsus ning selle positiivne mõju kasvamisele ja arengule on tervisliku eluviisi üks tähtsamaid komponente. Lastel peab olema võimalus ennast välja elada ning seda täpselt neile suunatud tegevustega. Regulaarne füüsiline aktiivsus vähendab lastel stressi, muudab nad õnnelikumaks, aitab kaasa keskendumisvõime arengule ning tagab öösiti hea une. Samuti varakult õpitud sportimisharjutused kanduvad tihti edasi ka täiskasvanuikka.

Kliinilise psühholoogi-psühhoterapeudi Ene Raudla kinnitusel on spordiga tegelemine igale lapsele hädavajalik, sest tundes jõudu oma kehas, muutub tugevamaks ka lapse isiksus ning vastupanuvõime stressile.

Sportimine peab lapsele olema lõbus! Seda peaks kindlasti käsitlema kui mängu, mitte tõsist tööd. Kui täiskasvanut motiveerib treenima tervem keha ja hea enesetunne, siis lapsele on tarvis hoopis teisi stiimuleid. Pea meeles, et Sinu ja Su lapse eesmärgid trennis käimiseks on väga erinevad. Lapsed naudivad treeningutel omavanuste seltskonda, mängulisust ning pidevat arengut.

Kahjuks on laste vähene aktiivsus üha kasvav probleem, sest koolipäevad on pikad ning arvuti ja muud nutiseadmed on enamasti vaid passiivseid tegevusi pakkuvad kaaslased. Laste liigne kehakaal ning madal aktiivsus võib esile tuua mitmeid terviseprobleeme, nii füüsilisi, kui ka vaimseid. Ei tasu alahinnata tõsiasja, et oled oma lapsele suureks eeskujuks kõiges, seda ka sportimisharjumuste kohapealt! Seega on väga oluline innustada nii ennast, kui ka lapsi spordiga tegelema!

MyFitnessis leiad mitmeid erinevaid lastele ja noortele mõeldud treeninguid >

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?