MyFitness

Silja Kõiv MyFitness Viimsi JuhatajaMyFitness Viimsi juhataja Silja Kõiv on omab hingelt suur spordiarmastaja. Lisaks oma niigi aktiivsele tööle ja pereelule proovib ta ikka ja alati leida võimalust veeta sportlikult oma vaba aega. Palusime Siljal kirjutada meile ühe mõnusa, kevadise inspiratsiooni andva loo – siin ta on!

Kevad on kõige ägedam aeg aastas!

Viimased nädalad on toonud meie päevadesse üha rohkem päikest ja ka päevad ise on palju pikemad ning see on alles kevade algus! Kogu looduse talveunest ärkamine pakub meile peale pikka ja pimedat talveperioodi palju valgust, mis omakorda annab energiat, et jõuaks peale igapäeva töö ning kohustuste veel hulgaliselt toredaid tegevusi teha.

Nii tore on hommikul tõusta ja kardinaid eest tõmmates avastada, et päike on juba täitsa kõrgel, linnud laulavad ja lumikellukesed on pead mulla alt välja pistnud. Aktiivsetel inimestel on nüüd suurepärane võimalus alustada oma päeva kas hommikujooksuga looduses või seada sammud lähimasse spordiklubisse ja valida endale sobiv treening alustamaks päeva kvaliteetselt. Paljud MyFitnessi klubid on avatud alates 6.30, kui talvisel perioodil tundub see veel täiesti öö (müts maha nende ees, kes olenemata aastaajast käivad trennis enne tööpäeva algust), siis nüüd ei tohiks enam vabandusi otsida miks mitte käia trennis enne tööpäeva. Päike tõuseb juba kella 6.30 paiku ja juba kell 7.00 on väljas valgem kui talvisel ajal kell 14.00 päeval! Kõik peaksid kogema kui hea tunne on alustada oma tööpäeva teadmisega, et trenn on tehtud, päev on kirjas ja õhtu on VABA. Minu treening sai tehtud täna hommikul (ujusin 2,5 km) ja kell 10.00 näitas minu Polar päevaaktiivsuseks 123 %. No on küll hea tunne!

Sama lugu on õhtutega. Eile avastasin oma lapsed aiast mängimas kell 20.30. Lapsed hüüdsid: „Emme nii äge, et enam ei lähegi pimedaks!“ 🙂 Selgitasin, et tegelikult ikka läheb, aga lihtsalt iga päevaga natuke hiljem, et inimesed jõuaksid teha päeva jooksul rohkem toredaid ja meelepäraseid tegevusi. Vabaaja tegevused on meie pere jaoks enamasti seotud spordiga, olgu selleks siis rattasõit, rulluisutamine, jooksmine, kepikõnd, suusatamine, uisutamine vms. Kui hommikul trenni ei jõua, siis nüüd on hea võimalus peale tööpäeva natuke puhata ja minna alles siis spordiklubisse või õue treenima. Trenn saab ikkagi tehtud valges ja pimedus saabub siis, kui kõik päevatoimetused on tehtud. Nii võiks ju olla koguaeg…

Mulle tundub, et füüsiliselt terve eesti inimese jaoks kõige populaarsem kevad-suvine spordiala vabas looduses on jooksmine. Seda näitab ka üha suurenev osalejate arv jooksuvõistlustel. SEB Tallinna Maratonil on osalejate arv ületamas 20 000 inimese piiri! Vau! Kuna jooksmine parandab üldist vastupidavust, põletab kaloreid, kiirendab südametegevust, tänu millele paraneb siseorganite verevarustus, siis sobib jooksutreeninguid miksida ükskõik millise muu treeninguga. Minu jaoks annab jooksmine lisaks kõigele eelpool nimetatule ka võrratult hea enesetunde. Mulle meeldib treenides tunda pingutust, joostes saan ma seda tunda vastavalt enda seatud koormusele. Üritan jooksma jõuda vähemalt korra nädalas ja distants jääb tavaliselt 10 km kanti. Kindlasti on oluline ka seltskond, kellega joosta. Teinekord tahangi joosta üksinda ja mitte kellegagi suhelda, olla iseenda ning oma mõtetega. Vahel jälle tunnen, et üksinda üldse ei viitsi, siis on hea abikaasa või sõbrannaga minna, et saaks arutada ka maailmaasju.

Mina valmistun koos MyFitnessi naiskonnaga läbima augustikuus Ironman 70,3 Otepää triatloni. Teeme seda võistkondlikult ja minu ülesandeks on Pühajärves ujuda 1,9 km, et siis teatepulk anda rattatsikile Pille-Riinule (Pille-Riin Toomsalu), kes peale 90 km väntamist annab patsu Kadile (treener Kadi Kuslap) , kes lõpetab meie etteaste poolmaratoni läbimisega imelise Pühajärve ääres. Jah, meie eesmärk on jõuda naiskondade arvestuses poodiumile!

Kadi juhendamisel on kõikidel jooksuhuvilistel võimalik alates sellest pühapäevast osaleda jooksutreeningutel. Jooksutreeningud algavad ja lõpevad MyFitness Viimsi klubist ja kõikidele klubiliikmetele on treening tasuta, mitteliikmele on osalemine 5 eur/kord. Veel ei ole hilja hakata valmistuma suvisteks jooksuvõistlusteks regulaarsete jooksutreeningutega. Esimene võimalus enda võimed proovile panna on juba 14.05, MyFitness Viimsi Jooksul!

Esita endale ise väljakutse ja sea eesmärk, selleks pole kunagi liiga hilja! Naudi valgeid kevadisi hommikuid ja õhtuid, ära lase neid teleka ees raisku! Trennis näeme!

Silja

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?