MyFitness

Milline mõttepilt kangastub Sinule silme ette, kui kuuled kedagi rääkimas jõusaalist?
Tihtipeale kuvavad inimesed endale esimese mõttena pähe tugevad, vormis ja lihastes inimesed, kes treenivad väga range režiimi järgi ja omavad pikaajalist treeningkogemust. Palusime meie Jõusaali ja personaaltreeningute juhil, Kadri Paadil, anda meile objektiivsem pilt jõusaalis toimuvast.

Kadri Paat

Kadri Paat, Jõusaali ja personaaltreeningute juht

„Jõusaalist leiame kindlasti mitmeid tublisid treenijaid, kellel on selja taga aastate pikkused kogemused lihaskasvatamises ning ka sellel alal võistlemises, kuid kindlasti on tänapäeva jõusaal muutumas üha rohkem kohaks, kus saab igaüks parandada enda tervist ja heaolu olenemata vanusest, soost, kehakaalust või hetkevormist.

Oleme MyFitnessi jõusaalid kujundanud selliselt, et treenijad saaksid enda keha eest võimalikult mitmekülgselt hoolt kanda. Kindlasti panustame ennekõike sellele, et nii spordiga alles sinasõbraks saajad kui ka pikaajalised treenijad tunneksid end jõusaalis mõnusalt, justkui kodus.

Selleks, et MyFitnessi treeningvõimalustega lähemalt tuttvakas saada,  soovitame kindlasti järgi proovida Jõusaali ABC tunni ja meie erinevad jõusaali ringtreeningud. Tunnid toimuvad personaaltreenerite juhendamisel, kellel on Sinuga jagada palju häid teadmiseid nii raskuste tõstmise, seadmete kasutamise kui ka üldise tervisliku eluviisi kohta.

sangpomm

Jõusaali ABC tunnis saad ülevaate kogu jõusaalist.

Personaaltreener tutvustab vastava klubi treeningalade jaotust, seadmete asukohti ning samuti näitab, kuidas plokkseadmeid enda pikkusele vastavalt seadistada ning millise tempoga tuleks harjutusi sooritada. Saad ka ise harjutusi järgi proovida ja esitada treenerile küsimusi, mis treeningutega alustamisel tekivad. Meie jõusaaliseadmed on ka nummerdatud ning just selle järgi saad treeningutega alustades hõlpsamini ka programmi endale kokku panna või vastavate trenažööride asukohad meelde jätta.

Kui soovid enda harjutusvara, füüsilist vormi ja sooritustehnikat täiendada, siis proovi Ringtreeningut.

Mitmekülgne, tõhus ja lõbus treening annab Sulle suurepärase koormuse ning õpetab enda keha täiesti uuel moel kontrollima. Kogu tund viiakse läbi personaaltreeneri valvsa pilgu all, kes aitab parandada harjutuste tehnikat, pakub välja kergemaid ja raskemaid versioone ning motiveerib ning juhib Sind läbi tunni. Tulemuseks on äärmiselt tõhus kogu keha treening, mida korrates parandad kindlasti enda lihastoonust ja tervislikku heaolu. Kindlasti on Ringtreeningus käimine ka väga hea moodus, kuidas enda jõusaali harjutusvara täiendada ja uusi sõpru leida!

Soovid individuaalsemat lähenemist, aga üksi ei julge/oska kuidagi jõusaalis toimetada või oled juba pikalt üritanud enda kehakaalu langetada ja vormi parandada, kuid edutult?


MyFitness jõusaal personaaltreening
Selleks, et enda eesmärk ja unistus päriselt täide viia, vali endale MyFitnessi personaaltreenerite poolt loodud treeningprogramm. Meie koolitatud ja põhjalike teadmistega personaaltreenerid on just Sinu jaoks kokku pannud erinevad programmid alates kaalulangetusest kuni fitnessini välja. Ühte gruppi mahub 4 inimest ning kõikidel grupi liikmetele on alati ühine eesmärk! See on ideaalne võimalus, et leida endale sõbrad ja toetajaskond, kes pingutab Sinugs koos ühise unistuse nimel! Kogu programmi juhib personaaltreener, kes annab Sulle lisaks grupi personaaltreeningutele lisateadmiseid tervislikust toitumisest ning vastab treeninguga seotud küsimustele. Grupi personaaltreeningu hinnad võrreldes individuaalse personaaltreeninguga on soodsamad – ühe tunni hind alates 14 eurost!“


Kadri soovitab algajatele sellist lihtsat ja tõhusat jõusaalitreeningut
(et saaksid jõusaalis tunda end nagu vana kala!):

Soojendus:

  • 10 minutit jooksulindil (kiirkõnd või rahulik jooks)- (seade nr. 1)

Võimlemisharjutused enda keharaskusega:

  • Kükk – 12x
  • Väljaasted – 12x
  • Puusasirutused matil – 12x
  • Käteringid ette ja taha – 12x + 12x
  • Küünartoenglamang (võid teha ka põlvedel) – 1 minut

Harjutused jõusaaliseadmetel:

  • Jalapressil jalgadega surumine 3 x 12 (seade number 24)
  • Istudes säärte painutamine 3 x 12 (seade number 29)
  • Istudes säärte sirutamine 3 x 12 (seade number 25)
  • Eest tõmbed 3 x 12 (seade number 14)
  • „Lendamine“ õlalihastele 3 x 12 (seade number 11)MyFitness jõusaal personaaltreening

Kere keskosale soovitame proovida erinevaid stabiliseerivaid harjutusi. Üheks neist on näiteks korretkse tehnikaga sooritatud küünarvarstoenglamang („plank“) või sama harjutuse erinevad variatsioonid (näiteks küljel või põlved maas). Selleks, et saavutada väga hea kere keskosa tunnetus, soovitame enne harjutuste tegemist konsulteerida personaaltreeneriga.

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?