MyFitness

Mis on Nike Training Club?

 

Nike Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi* teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis. Kui palju Sa treenid, polegi nii oluline kui see, mis on Sinu treeningu eesmärk.

NTC Challenge on ligi 3-kuu pikkune programm, mis on kokku pandud Nike treenerite poolt ning pakub võimalust treenida grupiformaadis süstematiseeritult 3-nädalaste plokkidena, mis iga tsükli lõppedes algavad otsast peale:

Sissejuhatav nädal – tehnikatreening. Esimese nädala jooksul käime üle levinumate baasharjutuste tehnika, et saaksite edaspidistes treeningutes ohutult ning korrektse tehnikaga treenida. Soovitav on osaleda kõigi stiilide tundides.

Nädal 1 – 5 trenni ehk töönädal – treeningud pigem Endurance (vastupidavustreening) stiilis

Nädal 2 – 5 trenni ehk töönädal – treeningud pigem Strength (jõutreening) stiilis

Nädal 3 – 5 trenni ehk taastumise nädal – treeningud vaid Mobility (liikuvust parandav treening) stiilis

Selleks, et oma arengut jälgida, toimuvad programmi jooksul 3 füüsilise võimekuse testi, mille käigus saavad sportlased* aimu oma arengust/taandarengust. Testide ajad on leitavad tunniplaanist. Test kujutab endast 5 harjutuse sooritamist, mis on sagedaselt kasutuses ka igapäevastes NTC treeningutes.

Treeningute käigus kasutatakse erinevaid vahendeid (hantlid, sangpommid, vahurullid, matid, kummilindid, kettad, kangid jm), enamus harjutused on sooritatud treenides kasutades oma keharaskust ning igal sportlasel* on võimalus valida kas kergema või raskema harjutuse vahel. NTC tundides on au sees tiimitunnetuse arendamine, seetõttu kasutatakse sageli ka paarisharjutusi ning gruppides töötamist, kas siis ringtreeningu** või mõne muu formaadi näol. Iga treening keskendub ühele kolmest suunast: Endurance (Vastupidavus), Strength (Jõud), Mobility (Liikuvust parandav treening); mis ühise NTC Challenge programmina annavad sportlasele* nädalate lõikes tasakaalustatud füüsilise koormuse. Kuigi iga treening on kindlama fookusega ühe suuna arenamisele, on tervik piisavalt kombineeritud, et saaksid efektiivse kogu-keha treeningu. Osalema on oodatud iga treenituse tasemega sportlased* – treener leiab alati harjutusest lihtsama ning raskema variandi.

PS1! Challengega võib liituda mistahes ajal Sa soovid. Kui septembris alustada ei saa, siis oled oodatud liituma mil iganes aeg ning motivatsioon lubavad.

PS2! Challenges osalemine on igaühe vabal tahtel ning tuletame meelde, et kui Sa pole terve suve treeninud, siis on mõistlik alustada rahulikus tempos ja valida keha jaoks just sel hetkel sobiv koormus ning treeningus käimise sagedus. Võistlust ei toimu – tervis enne templeid!

*kui Sul on keha, siis oled Sa sportlane
**Ringtreening – treening, kus kasutatakse mitmeid abivahendeid sooritamaks harjutusi südamelihase vastupidavuse tõstmiseks. Harjutustest ehk nö “jaamadest” moodustub ring, mida läbitakse treeningu jooksul 2-3 korda ning igat harjutust sooritatakse 45sek – 1min. Treeningu formaat võimaldav kõigil treenida vastavalt oma füüsilisele tasemele ning soovitud kiirusele.

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?