MyFitness

1) 6 vaheldumisi hantli rebimist (mehed 20kg, naised 10kg )

 

2) 6 kastile hantliga astumist maandumisega kastist teisel pool  (mehed 20kg, naised 10kg; kasti kõrgus meestel 60 cm, naistel 50 cm)

 

3) 6 Assault bike kalorit

 

4) 6 kosmonauti ilma hüppeta (rinnak põrandale koos käte tõstmisega põrandalt lahti, harjutuse lõppasend püsti)

 

5) 400 m sõudeergomeetril


REEGLID:

 

Partner 1 peab enne iga vahetust sõudma 400 meetrit sõudeergomeetril. Partner 2 teeb nii palju seeriaid kui jõuab selle aja jooksul teha, kui partner 1 sõudeergomeetril sõuab. Partner 1 alustab sealt, kus partner 2 pooleli jäi (käesoleva harjutuse seeria tuleb teha lõpuni). Kui vahetus on tehtud, siis partner 1 võib alustada alles siis, kui partner 2 alustab sõudmisega.

  • Vaheldumisi hantli rebimised – igal kordusel tuleb kätt vahetada, hantel peab igal kordusel põrandat puudutama ja jõudma täieliku sirutuseni igal kordusel üle pea.
  • Üle kasti astumised – mõlemad jalad tuleb astuda kastile ning samuti peavad mõlemad jalad puudutama maad kastist üle astudes. Hantlit võib hoida endale sobivalt ning puusasirutus kastil ei ole nõutud.
  • Assault bike – terve aeg tuleb istuda sadulal, püsti sõitmine ei ole lubatud.
  • Kosmonaudid – käte lahtitoomisega igal kordusel, rinnak peab puudutama põrandat, harjutuse lõppfaasis tuleb olla täielikult puusadest sirutatud ja püsti.

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

 

Tutvu meie privaatsusteatega.

Sulge

Unustasid salasõna?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?