MyFitness

kätekõverdused myfitness veebi

Kuu aega tagasi tegin MyFitnessiga diili, et koostöös saan kevadeks tagasi 75kg peale. Mind aitab treener Kaspar ja toidunõustaja Galina.
Tegemist on minu kolmanda postitusega ning täna kaalule astudes oli room taas suur –  86,5kg!!!
Teen siinkohal kerge ülevaate viimase kahe nädala tegemistest.

Viimased nädalad on töiselt olnud tohutu koormuse all ning seetõttu on ka unerütm sassis, sest poole ööni tuleb tähtsaid asju lahendada. Nui neljaks olen püüdnud sättida aega trennide jaoks ning siiski suutnud kokku lepitud 3 x nädalas saali jõuda. Olen oma toitumise osas suurema pöörde teinud. Olen loobunud valgest saiast ja valgest pastast ning läinud üle täisteratoodetele. Mis kõige olulisem – jälgin rohkem söödavaid koguseid. Söön aeglasemalt ning proovin söömisele endale rohkem aega pühendada. Vahepaladeks on mul kotiga kaasas Germundi “Tudengieine Premium”, mis sai just “Tunnustatud Maitse” kvaliteedimärgi. Pähklid täiendavad mu päevast valguvajadust, mis aitab kasvata lihaseid. Muidu jääb ainult trennis käimisest väheks. Õhtuti arvuti ääres krõbistan kapsalehti ja see inspireerib ka lapsi seda tegema 😉 Limonaade ja suure suhkrusisaldusega mahlasid joon vähem ning puhast vett rohkem. Kui ma kartsin, et jõuluroogade osas keelab Galina mul kõik hea ära. Ema tehtud pasteet ja sült ja viie tunnine ahjuliha jne… hea uudis – EI KEELAGI! Lihtsalt tuleb süüa väiksemad portsud ja nautida rohkem ilma ülesöömiseta ning liikumist ei tohi ära unustada.

Treeninguid teeme jätkuvalt vaheldumisi: intensiivne intervall ja rahulik jõutrenn. Positiivne on see, et jõutrennis suurendame vaikselt juba raskuseid. Küll aga kinnitan, et minu ülekaalu juures on algus siiski suuresti seotud oma enda kehakaalu kasutamisega ning lisa polegi tarvis. Kui seda enda ballasti vähemaks jab, saab juba lisa juurde võtta, et pingutus tugevam saaks.

Jalavahetushüpped. 

Harjutus, mis hõlmab palju lihasgruppe, seda näitab südamelöögisageduse kiire tõus. Plahvatuslik iseloom paneb töösse rohkem lihaskiude kui aeglasel kiirusel sooritatavad harjutused. Kõrvalt vaadates võib tunduda naljakas keksimine rippudes aga ise tehes on päris raske.


Kätekõverdused.

Liigutus treenib hästi rinnalihast kui ka triitsepsit. Hea koormuse saab ka kere keskosa, sest põhimõtteliselt on tegu liikuva toenglamanguga. Siin on hästi oluline positsiooni säilitamine kogu harjutuse jooksul. Viimane kord ütles Kaspar, et mul hakkab juba meelde jääma.


TRX seljatõmme.

Treenib selga, mis on tänapäeva keskmise inimese nõrk koht. Harjutuse raskust saad ise muuta. Samuti on töös kerelihased, mis teeb selle suurepäraseks kogu keha harjutuseks. Mõnus vaheldus ja avastan taas uusi lihaseid.


Sumo kükk.

Küki variatsioon, kus laia jalgade asendi tõttu saame puusaga vajuda otse alla, hoides selga püstisemas asendis. Samuti sunnib käes olev sangpomm selga sirgena hoidma. Taaskord huvitav harjutus, mis kõrvalt vaadates oluliselt lihtsam tundub, kui ise teha.

Kaspar Lannes: “Indrek on vaid üks näide paljudest treenitavatest, kelle eesmärk on samuti saavutada parem vorm. Jõuluaeg on hea lõõgastumiseks, kuid ära unusta kindlasti ennast vahepeal liigutamast, selleks sobib näiteks jooks metsas või MyFitnessi klubi külastus- Ilusat jõuluaega!”

Shreki smuuti

Ühe klaasi smuuti kohta on vaja:

  • ca 30 grammi spinatit
  • pool banaani
  • pool apelsini
  • Pane kõik koostisained blenderisse, soovi korral lisa veidi vett.
  • Sega kokku ja naudi!

Vaata ka meie videotervitust!

Häid tervislikke ja rõõmsaid pühi kõigile!

Indrek Kaing perega

Fotod ja video: Urmas Kamdron

Sulge

MyFitness uudiskiri

Liitu MyFitnessi uudiskirjaga ja oled alati kursis meie uuemate treeningute, klubi uudiste ja koostööpartnerite heade pakkumistega!

Sulge

Unustasid salasõna?